נתניהו: "החשד כי פעילי שמאל חיללו את קבר אביו של מנדלבליט"

איתי גדסי No Comments on נתניהו: "החשד כי פעילי שמאל חיללו את קבר אביו של מנדלבליט"

122 מקרי הדלפות מחקירות נתניהו הועברו ליועמ"ש. הפרקליטים מאשימים "כי החקירה זוהמה מתחילתה וכי אין בה ובין חקירות תקינות ושלטון החוק ולא כלום". ראה"מ כתב היום: "היועמ"ש עומד בפני לחצים מטורפים, מקווה שלא יכנע"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מאשים את פעילי השמאל בהפעלת לחץ מטורף צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקרב המקדים. פרקליטי ראש הממשלה הגישו היום (ראשון) ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, תיעוד מסודר ומדוייק של  122 מקרי הדלפות שפורסמו באמצעי התקשורת במהלך חקירות ראש הממשלה. פרקליטי נתניהו מאשימים כי החקירה זוהמה ויש בהתנהלות המשטרה נורמות פסולות.

מתוך מכתבם של עו"ד נבות תל צור ועו"ד טל שפירא: "מדובר במקרה מובהק בו הכמות הופכת לאיכות עד שנוכח השטף הבלתי פוסק של ההדלפות, ונוכח זיהום החקירה מיסודה, מתקבל רושם של אימוץ נורמות פסולות, שהשתרשו בחקירות אלה, נורמות שבינן לבין שלטון החוק וניהול חקירות תקינות, אין ולא כלום, שאין להן מקום במדינת חוק ושלא ניתן לקבל אותן".

ראש הממשלה כתב היום על חקירותיו: "כבר שלוש שנים שהשמאל מפגין כל שבוע מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה. פעילי שמאל מטרידים את היועץ בבית הכנסת ובמכולת. עכשיו גם נחקר חשד כי הם חיללו את קבר אביו. לחץ בריוני מטורף כדי להגיש נגדי כתב אישום בכל מחיר. אפשר רק לקוות שהיועץ לא ייכנע ללחץ האדיר הזה".

פרקליטי ראה"מ לא מוכנים לעבור על מקרי ההדלפות המכוונים מצד גורמים במשטרה בשקט, לאור ההשתוללות של ההדלפות בימים האחרונים כנגד ראש הממשלה, ככל הנראה בכדי להטות את החקירה ציבורית כנגד ראש הממשלה עוד לפני ההמלצות וכתב אישום אם יוגש.

 



0 תגובות